چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ |۱۷ محرم ۱۴۴۶ | Jul 24, 2024
سردار رادان در دیدار سعیدی

حوزه/ فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تامین امنیت زائران، کنترل و تسهیل تردد زائران و خدمات گذرنامه از جمله ماموریت‌های اصلی انتظامی کشور در مراسم پیاده روی اربعین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، سردار احمدرضا رادان در بازدید از پایانه مرزی مهران برای بررسی تسهیلات مراسم پیاده روی اربعین، اظهار داشت: ۵ ماموریت اصلی برای اربعین در انتظامی کل کشور تعریف کردیم تا زائران با سهولت بیشتری به سفر معنوی خود بپردازند.

وی افزود: اولین ماموریت، تامین امنیت زائران از مبدا تا تمامی پایانه‌های مرزی است و دومین ماموریت کنترل و تسهیل تردد زائران به علت حضور میلیون‌ها زائر در تمامی مسیرهای کشور است.

فرمانده کل انتظامی کشور، با اشاره به خدمات گذرنامه به عنوان سومین ماموریت، یادآور شد: طرح منزل به منزل صدور گذرنامه زیارتی درحال اجراست و زائران با ورود به سامانه پلیس من، درخواست خود را ثبت می‌کنند و گذرنامه را درب منزل تحویل می‌گیرند.

وی با بیان اینکه زائران برای دریافت گذرنامه عادی باید به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کنند، گفت: زائران اربعین از هم اکنون برای دریافت گذرنامه خود اقدام و کار را به روزهای آخر موکول نکنند.

سردار رادان، با اشاره به ماموریت چهارم انتظامی کشور خاطرنشان کرد: در این میان دولت و مسئولان سیاسی و نظامی کشور عراق تاکنون همکاری بسیار خوبی با مسئولان کشورمان برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین ۱۴۰۳ داشته‌اند و امیدواریم این هماهنگی و همکاری همچنان تا پایان مراسم و مأموریت ادامه داشته باشد.

وی به ماموریت پنجم انتظامی کشور اشاره کرد و یادآور شد: همه فرماندهان و مسئولان انتظامی در داخل کشور حداکثر تلاش خود را برای رفع مشکلات زائران به کار می‌گیرند تا خادمان خوبی برای زائران اربعین امسال باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha